اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

دختر مهدی صباغی بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت سلامت پدرش که به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است، توضیح داد.

سارا صباغی دختر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعلی پدر خود به خبرنگار مهر گفت: پدرم هفته پیش به دلیل فشار کاری دچار یک سکته خفیف شد، روز یکشنبه 4 خرداد وی را به بیمارستان بردیم و در بخش آی سی یو بستری شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به گفته پزشک، خطر رفع شده است. پزشک دلیل این سکته را فشار کاری و همچنین هوای آلوده دانسته و توصیه کرده است که بعد از بهتر شدن حال پدرم برای اینکه حال و هوایش عوض شود سفر کند.

صباغی با اشاره به اینکه پدرش به مسافرت و استراحت بیشتری نیاز دارد، عنوان کرد: سن پدر بالا رفته است و او باید استراحت بیشتری داشته باشد. با این وجود در این مدت فشار کاری زیادی به پدر وارد شد.

دختر مهدی صباغی در پایان درباره وضعیت فعلی پدر خود گفت: پدر هم اکنون از بخش آی سی یو مرخص شده است با این حال هنوز باید طبق نظر دکتر تحت مراقبت باشد و فقط گاهی اوقات می‌توان ملاقاتی کوتاه با وی داشت. بعد از این هم به نظر دکتر بستگی دارد که چه زمانی می‌تواند مرخص شود.

مهدی صباغی متولد 1330 در مشهد است. وی در سینما در فیلم‌های سایه خیال، گل یخ، كافه‌ستاره و .... به ایفای نقش پرداخته است و هم اكنون با معاونت صدای جمهوری اسلامی  ایران همكاری داشته و مسلط به 9 لهجه با گویش‌های مختلف به ویژه استان خراسان است. از آخرین کارهای وی می‌توان به برنامه رادیویی «کوی نشاط» در رادیو ایران اشاره کرد که در آنها نقش‌های آقای نباتی و آلن سلون را عهده دار بود. صباغی همچنین در برنامه نمایشی «صدای عبرت» نیز صداپیشگی كرده است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:مهدی صباغی - سکته قلبی - آلودگی هوا - بازیگر - سینما - تلویزیون, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.